Tuesday 19 June 2012

kata hati

setiap hari aku ternanti kewujudan mu
setiap saatku teringat wajahmu
gelak tawamu senyumanmu
ada kalanya aku terfikir adakah kau 
mengingati aku juga??

tak terlintas di fikiran ku untuk jatuh hati
tak sempat aku untuk mencelik mata hati
dan berkata adakah ini mimpi
kau bawa sinar bahagia yang tak dapat
aku ungkapkan
aku seorang yang jahil tentang hati dan perasaan

kau buka mataku dan beri kan aku
pandangan yang berbeda
adakah ini cinta??
hati ku berkata mungkin kau la pahlawan yang akan menjaga ku
adakah ini benar??

kau luahkan rasa sayang kau kepadaku
bukan sekali..hatiku terbuai akan perasaan ituh
aku masih ingat akan perasaan ini hingga kini

tapi kini kau dapat merasakan
yang hubungan kita bukan seperti dahulu kala
kau dengan dunia kau
aku dengan dunia asing ku
aku tak dapat menerima kenyataan
dalam diam aku melepaskan mu tanpa aku rela

haituku memberontak..jiwaku musnah
kau pergi membawa hati, jiwa, dan perasaanku
yang hanya tinggal adalah diriku yang cuba
bangun kembali untuk
meneruskan hidup yang penuh dengan dusta

kenapa aku???kenapa???!

No comments:

Post a Comment