Tuesday 19 June 2012

kesetiaan

perlukah kita berpisah??
adakah perpisahan yang tidak menyakitkan
aku diselubungi rasa ingin tahu akan sesuatu
betul ke yang kau sayang dan cinta kan aku
kalau ya..dimanakah buktinya??

aku bukan sebuah boneka yang boleh di permainkan
aku punya perasaan
perasaan yang amat pedih,sakit
seperti di tusuk sembilu
terasa ke ulu hati
kau??

aku percaya pada takdir??
aku tak percayakan cinta..
tapi kau mengajar aku apa itu bahagia
selepas aku dapat merasa sedikit kebahagiaan
aku ditinggalkan
kenapa??

apa salah ku
apa yang telah aku lakukan sehingga kau tergamak buat aku begini
aku bukan patung yang
bila inginkannya kau belai bila kau tak suka kau buang
jangan kau cuba permainkan hati aku
dendam nye akan menjadi terlampau dalam 
sehingga kau tak mampu ubatinya lagi

No comments:

Post a Comment